اقامت در قبرس شمالی


آیا تا به حال به اقامت دائم قبرس شمالی فکر کرده اید؟ سرزمینی شگفت انگیز در شرق مدیترانه. این کشور با وجود آب و هوای مناسب و جاذبه های گردشگری متنوع، سالانه تعداد زیادی گردشگر را از سراسر جهان به خود جذب می کند. پایتخت این کشور شهر نیکوزیا با بیش از 70 هزار نفر جمعیت است.

جالب است بدانید قبرس شمالی یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی ایرانیان است. حتی برخی از ایرانیان ترجیح می دهند در کنار سرمایه گذاری، تحصیلات ابتدایی و متوسطه فرزندان خود را در این کشور بگذرانند. از آنجایی که سطح شرایط و امنیت در قبرس شمالی بسیار بالاست، نیازی به حضور والدین در کنار فرزندان نیست.

در چند سال گذشته بسیاری از ایرانیان به قصد مهاجرت برای تحصیل، کار و فعالیت های اقتصادی به این کشور مهاجرت کرده اند. اما ممکن است تعجب کنید که چرا اکثر آنها برای شروع فعالیت های اقتصادی خرید ملک در قبرس شمالی euromy.info  را انتخاب می کنند؟ پاسخ ساده است. رونق ساخت و ساز، رشد سالانه قیمت ملک، شرایط پرداخت اقساط و سهولت زندگی از مهمترین دلایل این انتخاب است.


اگر شما نیز به مهاجرت یا اقامت طولانی مدت در این کشور فکر می کنید. خرید ملک ساده ترین راه در نظر گرفته می شود. پس از خرید ملک در قبرس شمالی می توانید به راحتی اجازه اقامت دریافت کنید. این نه تنها برای شما به عنوان مالک ملک بلکه برای اقوام نزدیکتان مانند همسر و فرزندانتان نیز مفید خواهد بود. همچنین می توانید با خرید ملک در قبرس شمالی و تمدید اقامت خود به مدت پنج سال برای اقامت دائم قبرس شمالی اقدام کنید. توجه داشته باشید که صدور مجوز اقامت به هیچ وجه وابسته به اقامت دائم در قبرس شمالی نیست. مجبور نباشید در این کشور زندگی کنید.

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری

زندگی در قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه هاست. با بررسی وضعیت اقامت قبرس شمالی می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید. زندگی در قبرس شمالی راحت تر از سایر کشورهای اروپایی است. اصولاً باید بدانید که می توانید شرایط و ضوابط زندگی در قبرس را در مدت زمان کوتاهی ارسال کنید. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند با خرید ملک اقدامات لازم برای مهاجرت به قبرس را انجام دهند.

آنها باید مشاوره های لازم را از کارشناسان مرکز مهاجرت دریافت کنند. این مراکز برای اقامت در قبرس شمالی مهاجران را از همه راه ها راهنمایی می کنند. در این صورت اقامت متقاضی در قبرس شمالی آسانتر خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که برای اقامت در قبرس شمالی، باید اطلاعات بیشتری در مورد هر چیزی که بر روند درخواست اقامت تاثیر می گذارد داشته باشید.

اگرچه اخذ اقامت قبرس شمالی ممکن است دشوار و پیچیده به نظر برسد، اما اگر اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، می تواند بسیار ساده باشد. با یک بسته مدارک و سرمایه گذاری مناسب می توانید در قبرس شمالی زندگی کنید. برای اخذ اقامت قبرس شمالی باید شرایط زیر را داشته باشید.

شما باید ملکی به ارزش حداقل 2 میلیون یورو بخرید. صرف نظر از خرید یک کالا یا چند مورد، قیمت آنها 2 میلیون یورو خواهد بود. (اگر می خواهید والدین یا همسرتان را بیاورید، باید 500000 یورو دیگر سرمایه گذاری کنید.)

شما باید 100000 یورو به صندوق تحقیق و توسعه دولت قبرس و 100000 یورو به آژانس توسعه قبرس کمک کنید.

دارای سابقه کیفری واضح و سابقه غیر مرتبط با هیچ نوع فعالیت مجرمانه باشد.

قبل از درخواست ویزای طلایی، سرمایه گذاری را انجام دهید.

شما باید پول مورد نیاز برای سرمایه گذاری را از خارج از کشور انتقال دهید نه از قبرس.

شما باید تمام مدارک معتبر مورد نیاز برای درخواست اقامت شامل مدارک موجود و قانونی، وضعیت تأهل، سوابق پلیس، اسناد خرید ملک، شناسایی معتبر، پاسپورت و موارد مشابه را داشته باشید.

اگر می خواهید شهروند قبرس شوید، اینها تمام مراحلی است که باید دنبال کنید. شما مانند سایر کشورهای اروپایی نیازی به آزمون زبان ندارید، اکنون این فرصت را دارید که شهروند اتحادیه اروپا شوید. همه شهروندان قبرس نیز شهروندان اتحادیه اروپا هستند. قبرس با فرصت های بی شماری و کیفیت زندگی که به شما ارائه می دهد، قطعا مکانی است که ارزش زندگی را دارد. اگر می خواهید زندگی رویایی خود را داشته باشید، وقت خود را هدر ندهید و با ما در لاکچری لیوینگ قبرس تماس بگیرید.

خرید ملک و زندگی در قبرس شمالی

اگر می خواهید از طریق املاک و مستغلات اقامتی در قبرس شمالی خریداری کنید، باید ملک مناسب را انتخاب کنید. شما باید تمام نکات مربوط به قیمت ملک را در نظر بگیرید. مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک یک روش آسان و راحت است. شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی مطابق با استانداردهای بین المللی است. برای اخذ اقامت قبرس باید شرایط اقامت قبرس را بررسی کنید. برای اخذ اقامت قبرس از طریق خرید ملک، باید بودجه خود را تعیین کنید. با تعیین بودجه می توانید بهترین ملک مسکونی را خریداری کنید. امروزه بسیاری از مردم در قبرس آپارتمان می خرند. هر آپارتمان در قبرس قیمت متفاوتی دارد. به همین دلیل استقرار مردم در قبرس با خرید ملک آسان شده است.

مراحل اولیه اقامت در قبرس

راه های زیادی برای اخذ اقامت قبرس شمالی وجود دارد. یکی از راه ها اجازه اقامت دائم است. با استفاده از این طرح پس از 1 سال اقامت دائم دریافت خواهید کرد. برای واجد شرایط بودن برای این نوع اقامت، باید ملکی را در قبرس خریداری یا اجاره کنید.

قبرس شمالی دارای دانشگاه ها و سیستم های آموزشی عالی است. به همین دلیل اگر تصمیم به اقامت در قبرس با خرید ملک داشته باشید، سریع به نتیجه خواهید رسید، البته باید گفت که خرید یا اجاره ملک به خودی خود تضمین کننده اقامت شما نیست. هر چه تعهد مالی بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که وزارت امور اجتماعی و مهاجرت درخواست شما را برای اقامت ارزیابی کند. این نیاز معمولاً با خرید خانه به قیمت 150000 یورو برآورده می شود. ملک خریداری شده باید برای سکونت در نظر گرفته شود و قابل اجاره نیست. علاوه بر این، شما باید حداقل 10000 یورو و 5000 یورو برای هر وابستگی سالانه از یک منبع غیرقبرس ​​درآمد داشته باشید. اگر طبق این برنامه اجازه اقامت دائم دریافت کنید، اجازه کار در قبرس را نخواهید داشت، اما می توانید یک شرکت قبرسی داشته باشید و پاداش دریافت کنید. برای حفظ اقامت دائم، باید حداقل هر دو سال یک بار به این کشور سفر کنید. در غیر این صورت ممکن است مجوز شما باطل شود. پس از 7 سال اقامت قانونی، ممکن است واجد شرایط شهروندی باشید.

برای دریافت اجازه اقامت در قبرس شمالی، سرمایه گذاری پول کافی نیست: متقاضی همچنان باید ثابت کند که منبع پول قانونی است، پول کافی در حساب خود داشته باشد و آدرس دائمی در قبرس داشته باشد. الزامات اجباری برای سرمایه گذاران هنگام ثبت اقامت:

متقاضی و همسرش محکوم نشده اند.

هیچ محدودیت، محدودیت یا ممنوعیتی برای ورود افراد به اتحادیه اروپا یا بریتانیا وجود ندارد.

منبع درآمد آنها باید قانونی باشد.

نامزد اصلی باید 30000 یورو در سال در خارج از قبرس درآمد داشته باشد. برای هر نامزد اضافی، آنها باید 5000 5000 درآمد اضافی داشته باشند. نامزدهای اضافی شامل همسر و فرزندان هستند. اگر پدر و مادر فرد همراه او باشند، باید برای هر والدین 8000000 تومان اضافی دریافت کند. به عنوان مثال، برای یک خانواده با دو فرزند، درآمد سالانه باید 45000 یورو باشد: 30000 یورو + 5000 یورو x 3.

یک سپرده در یک بانک قبرس باز کنید و 30000 یورو را به مدت سه سال در آن نگه دارید.

اقامت دائم قبرس برای خانواده سرمایه گذار مادام العمر در نظر گرفته شده است. داماد یا عروس و نوه های آینده این وضعیت را به ارث نمی برند. آنها باید برای اجازه اقامت موقت اقدام کنند.

شما می توانید تمامی موارد مربوط به شرایط اقامت قبرس شمالی را در وب سایت های مهاجرت بررسی کنید. شرایط اقامت دائم قبرس شمالی با خرید ملک بسیار ساده است. شما می توانید با خرید گام به گام ملک به قبرس مهاجرت کنید. ابتدا باید بودجه خود را مشخص کنید. سپس ویژگی مورد نظر را انتخاب کنید.

شرایط مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک

برای اخذ اقامت قبرس شمالی باید با شرایط اخذ اقامت دائم قبرس شمالی آشنا باشید. در واقع روند زندگی در قبرس شمالی از طریق خرید ملک طی مراحل خاصی بررسی می شود. صدور اقامت برای هر فرد منوط به حضور دائم و زندگی اجباری وی در جزیره نیست. خریدار ملک می تواند در هر زمانی به قبرس نقل مکان کند یا کشور را ترک کند. بهترین راه برای زندگی در قبرس شمالی خرید ملک است. بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی قیمت مناسبی دارد. بر این اساس می توانید با خرید ملک یکی از مناطق را برای زندگی در قبرس شمالی انتخاب کنید.

شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق کار

امروزه افراد زیادی برای اقامت در قبرس شمالی به دلیل کار درخواست می دهند. در واقع یکی از نیازهای اصلی قبرس شمالی نیروی کار است. بنابراین اقامت در قبرس شمالی از طریق کار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. پس از توضیح تجربه و حرفه خود می توانید برای کار در این کشور اقدام کنید. اقامت در قبرس شمالی از طریق کار یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای اقامت در این کشور است. اما برای مهاجرت به قبرس و اقامت در قبرس شمالی باید مراقب شرایط موجود بود.

اگر فردی خواهان ویزای کار در قبرس است، باید مجوز کار را دریافت کند. برای کسانی که می خواهند با مجوز کار در آنجا زندگی کنند، اولویت برای هر کاری اتباع قبرس و اتحادیه اروپا است و اگر کسی در هر دو گروه یافت نشد، از ارتش خارجی استفاده می شود. کار. هر چه فرد تخصص و مدرک بیشتری در این زمینه داشته باشد، بهتر است. هر چه بیشتر درآمد داشته باشند. دو نوع مجوز برای قبرس شمالی وجود دارد.

به سرمایه گذارانی که در شرکت های خود کار می کنند، اجازه اقامت در قبرس شمالی اعطا می شود، مشروط بر اینکه سرمایه ای در حدود 260000 یورو از خارج از کشور وارد کنند تا در فعالیت های شرکت های خود در قبرس استفاده شود.

کسانی که به آنها شغل دائم داده می شود.

هزینه مهاجرت به قبرس از طریق کار

اگر درخواست شما برای مهاجرت به قبرس شمالی برای مقاصد شغلی است، اجازه اقامت شما در قبرس به طور جدایی ناپذیری با مجوز کار شما مرتبط است. همانند ویزای ورودی، روند دریافت مجوز اقامت برای شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای غیر اتحادیه اروپا به طور قابل توجهی متفاوت است.

اگر شرایط اضافی برای شهروندان کشورهای به اصطلاح ثالث وجود داشته باشد، شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند انتظار خوبی داشته باشند. برای دریافت مجوز اقامت و/یا ویزای کار باید شرایط و مدارک لازم را داشته باشید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان لاکچری لایف قبرس تماس بگیرید تا از تمامی جزئیات مطلع شوید.

هزینه انتقال کار به قبرس شمالی به اندازه هزینه ضمانت نامه بانکی است که توسط شرکت یا کارفرمای شما پرداخت می شود و مبلغی در حدود 350 تا 800 لیر است. علاوه بر این، فرد برای اخذ ویزا باید هزینه ای بپردازد که حدود 20 لیر است.

اخذ تابعیت قبرس از طریق ازدواج

برای زندگی در قبرس شمالی از طریق ازدواج، باید در مرحله اول تمام مدارک قانونی خود را ارائه دهید. شما باید درخواست ازدواج مشترک خود را به سفارت قبرس اطلاع دهید. قبل از ازدواج باید مدارکی مانند مبایعه نامه و سوگند ارائه کنید. زوج ها باید مدرک رسمی دال بر عدم ازدواج خود ارائه دهند. اقامت قبرس شمالی طبق شرایط اعلام شده توسط ایالت قبرس از طریق ازدواج انجام می شود. لطفا توجه داشته باشید که برای زندگی در قبرس شمالی از طریق ازدواج، باید تمام شرایط ازدواج در این کشور را بدانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد